سایت سرگرمی تک پیک

دانلود فیلم اهنگ سریال انمیشن رمان نوحه مداحی و....

سایت سرگرمی تک پیک

دانلود فیلم اهنگ سریال انمیشن رمان نوحه مداحی و....

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

به عنوان کسی که سال‌ها در فوتبال بودم این بازی به نظرم بازی مهمی است و ما آماده این بازی هستیم و خیلی شوق و اشتیاق داریم که فردا بازی را ببریم. در دربی هیچکس از پیش برنده نیست و هیچ سورپرایزی ندارم. من سال ها در سطح بین المللی در فوتبال فعالیت کردم و می‌دانم در این بازی سورپرایزی نخواهم داشت

برای من بازی هجومی در واقع یک بازی متعادل باید باشد. از وقتی که لیگ شروع شد گل‌های کمی زدیم. در بازی آخر تیمم بهتر بازی کرد. در واقع هنوز زمان بیشتری نیاز داریم تا به فوتبالی که دوست دارم برسیم. امیدوارم فردا یک بازی در سطح فوتبال ایران را ببینید. سیدجلال یکی از بازیکنان بزرگ ما در داخل و خارج از زمین است. او همیشه کنار ما بوده و یک الگو برای کل تیم است. سیدجلال همیشه به ما کمک کرده است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی